sâmbătă, 19 iunie 2010

Pareri despre film

maditza : sincer abea astept sa vad filmul asta..Am vazut toata seria si mi-a placut mai putin Resident Evil : Extintion care nu prea mi-a placut..Am vazut pana si Resident Evil :Degeneration filmul animat care a fost frumos..asa ca am abea astept sa vad filmul in toamna..Primele 2 serii vreau sa zic ca leam vazut de 6 ori pe fiecare in parte stiam tot pe de rost...

Sony :
Si iar o sa avem fani ai unui film(de data asta se poate vorbi despre un film...pentru ca Resident Evile este clar..un film de la bun in sus..toate filmele care au fost pana acum..si sigur si acesta va fi peste asteptari) care se vor uita ..la fel ca tine..draguto...doar pentru ca joaca un actos "sexi"..oooh vai !!..la fel ca in mizeria de Twilight..mizeria asta..care a avut succes..datorita pustoaicelor care saliveaza dupa un actor mediocru..si uratel..ooffff..

Mihaita : unul din cele mai tari filme ale anului,am urmarit si celelalte parti sunt super,dar sunt sigur ca datorita tehnologiei 3d a lui james cameron acest film va fi un adevarat blockbuster.10

Sonia : Sunt sigur ca va fi la fel de bun ca Resident Evil: Extintion..poate chiar mai bun..cu un mic ajutor tehnologiei 3D....si nu doar..primele patru au fost bune...cred ca e primul film care ..a avut continuari mult mai bune decat la alte filme..defapt..nu e primul..pentru ca filmul Saw e la fel de bun..in continuari..eu il astept cu nerabdare..si sepr ca premiera sa fie anul viitor in vara..ci nu in 2011 in ianuarie..cum s-a preconizat ultima data..uufff

0 comentarii: